poniedziałek, 15 października 2012

Zakładam stronę na joomla! i mam problem

Zdrarzyło mi się już kiedyś postawić stronę internetową na CMS’ie joomla! W tej chwili właśnie po dłuższej przerwie stawiam kolejną (bodajże trzecią). Nie mam żadnego wykształcenia informatycznego, a moje doświadczenia choć są pewnie większe niż przeciętnego podatnika, to jednak daleko pozostają w tyle za ludźmi, którzy takimi sprawami zajmują się zawodowo. Ciężko nawet mówić o jakimkolwiek porównywaniu. Dlatego też, choć nie robię tego pierwszy raz, to jednak jestem bardzo zagubiony i muszę po raz kolejny do wszystkiego dochodzić niemalże od zera. Jedynym moim plusem w tej sytuacji jest to, że skoro kiedyś to robiłem, to wiem gdzie szukać informacji i nie boję się podejmować pewnych kroków - intuicja podpowiada, że to dobre kroki.

Wiem jednak, że za jakiś czas znowu przydarzy mi się postawić kolejną stronę na joomli! A to dla kolegi (jak teraz), a to dla siebie. No i wiem, że jak znowu będę robił to po dłuższej przerwie, to znowu będę borykał się z tymi samymi problemami i brakiem wiedzy. Dlatego pomyślałem, że może warto stworzyć sobie poradnik, jak krok po kroku rozwiązywać kolejne problemy związane z obsługą tego popularnego CMS’a. Taką funkcję ma pełnić ten blog. Z założenia wpisy będą dotyczyć poszczególnych problemów, nie przewiduję też w tej chwili pisania tak po prostu, byle była jakaś nowa treść.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz